Sjuk men taggad

Alltså vad är detta?! Åkt på någon form av förkylning XL som vägrar ge sig, tvärtom blir den värre. Inte ett dugg sugen på en sjuk jul. Har egentligen föreläsning idag men känner inte för att dela med mig av det här till resten av klassen, så jag får sitta och pilla med vårt grupparbete hemma istället. Hjärnan är ju dock seg som kola, hehe.


Jag är i alla fall hemskt taggad på nästa år! Molly kommer äntligen hem och det är dags att sätta igång hennes utbildning lite försiktigt. Hon är väl som en 3,5-åring i utbildning ungefär, men jag känner mig inte ett dugg stressad över det längre, så skönt. 

Nej, nu ska jag sätta fart här, eftersom allt tar dubbelt så lång tid som vanligt haha. Jag har kommit fram till en höstplantering jag känner mig väldigt nöjd med dessutom, så det ska ni få höra mer om snart. Ha det fint! Puss 

Kommentarer:

1 satilaryttaren.se:

sv; vad roligt att du tycker det! :)

Kommentera här: