Vardag

God morgon! Har ni haft en fin julhelg? Det har jag ❤️ Ätit för ett helt år framåt och haft det jättemysigt. Mini har fått vila så när som på lite lösgalopp i ridhuset, så idag ska jag faktiskt sitta upp igen, ska bli jätteskoj. Mamma får åka med och filma lite :)


Annars då? Jag längtar ihjäl mig efter Molly (såklart) och har börjat fixa lite smått inför hennes hemkomst. Förhoppningsvis kommer hon första veckan i januari, det beror lite på väder och vind. Fram tills dess är det fokus plugg för min del, bara att kriga på, så det ska jag göra idag fram tills i eftermiddag då det får bli ett litet break för hästarna. 

Återkommer ikväll med rapport om ridpasset, var längesen jag red honom nu, först hade han sin lilla vila och sen blev jag sjuk, men jag har en känsla av att mycket har ramlat på plats! 

Ta hand om er så hörs vi senare!


Kommentera här: