GHS, Molly & Bil

Hej!
 
Bättre sent än aldrig eller? Jag får ju rätt dåligt samvete när jag loggar in här och ser att ni ihärdigt klickar er in för att se om jag skrivit något - tack för det! Fina ni. 
 
Jag hade en riktigt dipp angående Molly i förra veckan, allt kändes skit och fick bara en dålig magkänsla över hennes has och diagonalt framben. Ringde såklart Anna direkt och hon kommer i morgon och ska kolla henne, såå skönt. Även om det tack och lov känns bättre nu så vill jag veta. Det hade ändå varit dags för en koll nu, hon har faktiskt varit hemma i två månader snart! I alla fall hoppas jag givetvis på positiva besked i morgon förmiddag.  Jag red henne i förrgår - ett riktigt pass med arbete i alla gångarter - och det var helt fantastiskt. Snälla låt oss få klartecken att köra på ♥♥♥
 
En annan sak då, som gör att mitt liv kommer se väääääldigt annorlunda ut framöver - jag har köpt en bil!!! Huuuur fantastiskt? En gul blev det inte, och en skruttig blev det visst inte heller. Pappabanken fick gå in som lite support på vägen ♥ En jättefin liten Suzuki, champagnefärgad och mindre än 4 000 mil i bagaget (hehehe) står här nedanför lägenheten. Wow alltså. I sååå många år har jag krigat mig ut till stallet på diverse sätt och nu kommer det bli så annorlunda. Dyrare - absolut, men jag kommer spara uppåt tio timmar i veckan på detta. Frihetskänslan är obeskrivlig! Ska ta fina bilder på den i solen någon dag! Givetvis har jag döpt den till "Skumpan", champagnefärgad och det skumpar lite sådär lagom som det gör i en småbil när man kör.  Älskar den högt redan. Nåde den som gör henne något illa hehe.. 
 
GHS då! Åh vad jag njöt. Tisdag kväll var jag där och kikade på unghästarna, superroligt att se dem där inne! Fredagen gick jag med mamma och på söndagen när Henke drog till med storslam hade jag med mig Alexander på läktaren. Alla dagarna har varit sååå fantastiska verkligen! Alexander verkade tycka det var spännande han med och hade bättre koll än jag trodde, jätteroligt. Så himla bra julklapp!
 
Vet ni, häng med på instagram så lovar jag uppdatering där om Molly i morgon! Puss och kram!
 
 
Sommar-Molly
 
Och förresten... Varje gång jag ser Bonzai börjar det värka lite i magen efter den här knäppgöken. Han fattas mig! 

Kommentarer:

1 Anonym:

Vi håller verkligen tummarna:)

2 Caroline och unghästen Stina:

Men hallå! Bild på Skumpan också! En så viktig partner in crime 😉

Hoppas på ett inlägg i dagarna som bekräftar att allt är lugnt med fina Molly!

Kommentera här: